Tuesday, April 28, 2009

kisah SEDIHNYE di hari selasa

Dah lme rsenye x update blog ni.. sjak exam star.. Bkn x nk update, tp bz dgn exam & kje2 assessment dgn lecturer..

Arini bgn kul 10.huhu.. pagi2 tu dpt msg dr Andy..dia tnye ade lg x kekosongan bilik kat sni. Pastu dlm 10.30 aku n mie siap2 nk g plaza masalam nak amek brg kak lin n perfume awie... Janji kul 11 nk jmpe kwn kak lin kat dpn secret rcepe area stu. Tp malangnye bile aku call kak lin byk kali dia x agkt. Adoii.. (ala2 gaya cine ckp dlm Geng Upin Ipin) Cmne neh..dh la aku x knl kwn dia tu, kwn dia lak x knl aku. Aku plak xde save no kwn k.lin tu.. yg SEDIHNYE stlh hampir stgh jam mnunggu, last2 aku blk hampa..

Otw blk dr plaza masalam tu aku singgah maybank jap nk tgk duit upax, SEDIHNYE duit tu x masuk lagi.. Pastu aku pun blk Baiduri oleh krn nk amek dayah n wani g fac. Ktorg g fac tu ingtkan dpt la tgk preview Filem Maharaja, yg SEDIHNYE bile smpai2 dak class gtaw xde pown previewnye..

Ktorg pown teruskan niat nk g tesco unextra sbb mlm ni kan ktorg nk g picnic!! YahooO!
Sempat la g bli air kat kdai Sup area bgnn MAIS, tp yg SEDIHNYE air dayah jatuh berderai.. siann dia..xpat mnum dah..Dah la mse ni ktorg tgh miskin.. hehe

Bile lalu kat dpn sec 2 tibe2 je mie jerit "ikam ikam!! aquarium!" hehe aku pun pe lagi, trus la singgah. Sbb mmg dah lme niat ktorg nk g jalam2 kat sne.hikhik

Ni antare pic2 yg smpat dirakamkan smase kat Akuarum sec 2 Shah Alam:

waaa! aku da gmokk! mcm bapak org!! nk kurusss!!



Lps xtvt tgk ikam2, ktorg pun g Tesco Unextra s.alam..huhu mmg mencabar btol di saat2 akhir dlm melakukan boikot tesko.hahak cuak gak aku tgk dayah n mie. hehehe yg SEDIHNYE pe je yg blaku arini ade je yg x kne. Tp yg bestnye sume brg2 dpt diboikot dgn jayanya! hakhak

Mse aku tulis blog ni kdengaran azan mgrib. Mie pun bru je blk dr hntr brg2 kat umah dayah td ni ha.. Maklum la..mlm ni de picnic kat padang s.alm.. Hmm mmg la best..yg SEDIHNYE adkh mlm ni mlm terakhir aku dpt luangkan mse bsame mie :(

Lps ni hdup aku msti sunyi..g mne2 dh xde kwn.. X mcm sblm ni.. X dpt dgr suare unik dia lg dh..

:( SEDIHNYEE.. hurmm..

1 comment:

dayah said...

msti r brg berjaye diboikot sbb aku yg pgg brg2 tu!!cb kalo wani yg pgg..agk2 pe jadi??wakaka