Tuesday, June 23, 2009

adik angkat baru n tom2

Arini aku kje jage 3D. Buhsan giles. So drpd x de wat pape..so aku sempat la tgk movie Hannah Montanna ngan the very2 latest movie..Pe lagi klau bkn Transformers kan..
Then pe yg wat aku hepi arini coz aku de tambah sowg lagi adek angkat. Name dia faiz. Tp aku eja name dia paez coz nmpk cam unik sket. hehek. Dia dok kat Taiping Perak.. Sian dia. Dia xde abg, so td mse aku kje dia tnye aku nk x klau aku jd abg agkt dia. So aku on je lahh. Hepi je aku klau dia jd adek angkat dia. Dia pun x pnh rse ade abg. So ape slh nye kan.. bkn membebankan aku pown..

Then arini gak tom2 dtg tgk movie. Aku blnje dia tgk Hannah Montanna coz dia beriye2 sgt nk tgk movie ni.. So tu yg aku temankan dia coz dia sowg jek dtg td. Sian plak dia nt xde kwn. Blk keje tu lps sign out aku trus g Cinema 8 tgk Transformers smpai la abess..

Mlm tu lps siap2 mandi n smyg, dlm kul 9 aku g lepak2 mapley ngn geng2 aku jap. Pastu 10.30 trus aku mntak izin kwn2 aku nk blk awl. Huhu ade seseorang tggu aku nk YM. hehehe. So seb baik dia x off9 agy. Sian gak dia tggu aku da lame kowtt.. K la, x mo bebel byk2 dh. Bwh ni de pic sket yg mne smpat aku amek arini. Korank tgk je lah ea.. Papai~



ni la paez.. mata dia bulat!!
jeless sbb damn cute!! uhuk2



lps abes tgk movie, aku dgn slumber nyek
g kuar jln2 kat snway pyramid

pastu maen tgkp2 gmbr! hak2!

No comments: