Thursday, June 18, 2009

cuti 3 hari nk watpe?

Betulnye arini aku kje kul 12 tghari. Tp smlm lps tgk jadual keje aku kna wat popping, terus aku cari org ganti. Dgn alasan. nk blk kmpung katenyerr..padahal mls nk mengabdikan diri kat dpn mesin pop corn tu. So arini tersangatlah boring. Esok n sabtu pun aku cuti gak. Xtau nk watpe arini. So aku just nk update movie buzz yg dh lame aku x update.

MOVIE BUZZ!!
Drag Me To Hell

Kisah yg bermula apabila seorang perempuan tua telah memberi sumpahan kepada seorang wanita yg tak bersalah. Pelbagai perkara yg mnakutkan menghantui dia sehinggakan dia telah berjumpa dengan seorang bomoh handal utk melawan kuasa jahat yg menghantuinya. Adakah dia berjaya menghapuskan sumpahan yg ada dalam dirinya? Korank kna la tonton sndri kat movie2 berdekatan k. Tp aku sarankan, korank g la tgk. Sbb cite ni mmg sgt sgt best. Spatutnye movie ni leh masuk dlm Blockbuster Movie sbb mmg sgt best giler!







Ni la org tua yg jahat tu!

Movie's Rating: * * * * *

No comments: