Monday, January 18, 2010

sama tp x serupa

Pagi ni aku bukak YM then kwn aku yg lame giler x buzz tetibe jek buzz. Dia stdy kat negara Arab nun amek course Syariah & Usuluddin. Tp kat sni bkn aku nk cite psl dia..nk gtau dia buzz YM aku then trus tnya "Arif, is that u?". Dlm YM tu dia bg link blog hamba Allah yg aku pon x knl sape. Pastu ade muka mamat ni iras2 mcm muka aku..bju pown kbetulan aku ade bju cmtu gak. wakaka tp tu bkn aku ok.. Nk tgk pic dia? ngeh3....

same kah? ohh no no noo...
awwww (apsal jd pondan plak neh) wakaka

"whoaa! yg ni lg encem! nk ciommm!"
(づ ̄ ³ ̄)づ
mwuahh!!

Tu ok lagi.. yg aku x leh trima, isi kandungan blog tu yg menceritakan ttg perangai bdk tu.. haha skrg neh moh le kite membace ape yg ditulis dlm blog tu..

"Ni plak ariff, my current roommate. Dia ni ada 1 perangai yg aku xsuka. Ariff ni kwn yg baik tp ada masa2nya, dia angin tak tentu pasal. Hah, kalo dia tgh angin tu, tahan je la telinga. Kalo bkn salah kita pun, dia akn marah. Siot je ek? Kalo la aku ni tak sabar, dah lama dia kena jurus penumbuk bisu dgn aku. Huhuhu, tp aku ni kdg2 jahat gak. Aku suka ambil kesempatan kat dia. Yelah, dia ni budak scholar. Kalo aku tak paham pasal pelajaran, dia mesti ajar aku. Hah, mcm tu la caranya aku ambil kesempatan kat dia. Jgn fikir negative ok?"

Yg pntg aku idok le cmtu..aku neh bab2 nk marah org mmg x pndai. Aku reti marah kat adek aku jek. Tp klau marah pun utk kebaikan..mklum la,abg yg baik la katakan.. :) Yg aku stuju 1 bnde jek, aku neh nk ckp pndai sgt tu idok le, tp pndai la jgk.. kikiki jgn mara aaa.. (◕‿◕)

No comments: