Friday, March 6, 2015

Fast Action Fast Result!

Kelmarin aku sempat ke kedai plastik. Haa nak buat apa aku gi sana?

Jurujual kedai plastik tengah kira barang yang aku order :)

[Flashback]

Ini kali ketiga aku menghadiri seminar Dr. Azizan Osman, yang terkini Millionaire Marketing Mastery (MMM) pada 27 Februari hingga 1 Mac. Sebelum ni aku join seminar percuma di SACC shah Alam dan seminar Intensif Magnet Kekayaan dan Kejayaan (IMKK) di Menara PGRM awal bulan Februari.

Dalam class IMKK Banyak perkara yang merubah cara kehidupan aku dan terutamanya hubungan aku dengan Maha Pencipta.

Antara buku dan CD yang diberi untuk pakej VIP IMKK

Berasakan tidak cukup dengan class IMKK, kemudian aku teruskan mendaftar untuk class MMM di mana kami diajar untuk memperkasa teknik marketing yang betul dan pantas. Pada hari kedua je macam macam benda terlintas di fikiran sebab otak terlalu aktif dan semangat nak pulang dan memulakan lembaran baru perniagaan aku yang sebelum ni ibarat kais pagi makan pagi kais petang makan petang.

Pada hari ketiga aku diberi ilham dan petunjuk oleh Allah untuk mengeluarkan satu produk yang tak pernah aku terlintas untuk dijadikan bisnes. Padahal benda ni jampir setiap hari aku consume. Dr. Azizan selalu tekankan kepada kami "Buat satu produk yang dapat membantu orang lain dan memberi nilai tambah kepada masyarakat."

Bahan bacaan dan buku nota ketika seminar MMM

Pasti ada yang tertanya tanya apa produk yang aku nak keluarkan tu kan? Please wait and read my next post soon :)

No comments: