Saturday, May 23, 2009

went to PD

23 & 24 May 2009
Pepagi lagi aku dh bgn sbb nk kmas2 brg g PD. Fmly day skolah mak. So dlm kul 11.30 pagi tu fmly aku dh btolak ke skolah sbb nk tggu ustazah salasiah n ustazah saenah. Zol n cwan dh btolak awal pagi sbb dorg de urusan pe tah. So aku kne la tggu ustazah lain sbb aku x tau jln nk g tmpt tu. So bile dh smpai skolah, fmly ustazah tu xde lg. Tggu punye tggu last2 kul 12.30 tghri bru dia smpai ok! Haishh same je mcm tahun lps. Ustazah yg sme gak!

So smpai je Ancasa Allsuites Resort & Hotel, Port Dickson tu.. ktorg check-in. Kbetulan fmly aku n zol n cwan dpt 1 umah. So hepi lah aku coz de kwn. So ptg tu xtvt free. Mlm kang bru ade dinner n cabutan bertuah. So zol n cwan semangat la mem'praktis' skrip. Sbb dorg akan jd pngacara utk majlis mlm ni.. So gamaknye dorg pnye show ni ala2 AIM getoo..haha utk pmbuka salam je dh ade 9 bahase! haha aku x tpu, tp btol2! gehgeh kan dorg! haha :D

So mlm tu mknn mmg best2. Gmbr dia ade, tp aku upload nt2 la coz tu dlm pic kmera aku. Mls nk kcikkan saiz die sbb klau x kcikkan saiz pic tu, x leh nk upload. So aku upload pic2 dr hp aku dlu ye.. Aku mls nk taip pnjg2, korg tgk je la pic ni utk info lanjut k..

santekk (sangat + cantekk) kan umah ktorg!

zol spt org x terurus sbb terlalu risau dgn AIM'09 mlm ni

ni kat bilik cwan n zol
air-cond haruzlah 25 jam shari ok!!



zol: aku rse kite mlm ni boleh jd pngacara terbaik dunia tau cwan
cwan: msti laa..aku akan gunakan susuk yg ade sbg pelaris diri (getooh, kuar dr topik!)

ptg tu kan xtvt free & easy
so aku jejalan kat taman yg sbijik mcm kat Bali
siap ade background music ala2 Bali ok!

ni bfast aku (honey star + corn flakes + coco crunch)

ni bfast aku (sik lemak + chicken ham + sosej + mee)

ni bfast aku (porridge)

wokeh, ni la dewan dinner ktorg

haha mse aku n cwan tgh tggu lif nk turun bwh
ade auntie ni mcm haroonn
wakakaka :D
(smgt dia bercerite taw! dua lg antie kat sblh dia tu
anggukkan je ape auntie haroonn tu ckp)

1 comment:

dayah said...

hmm,diamkn je r diri ko 2..xyh bunyik2 da ngn aku pasni..ape slh aku pon xtau smpi tb2 plak ko jd cmni ngn aku..da r,mls aku nk ckp g..bye